Határtalanul! szuper tanulmányi kirándulás

Június 3-7. között a Határtalanul! pályázat keretében a 7. évfolyamból 45 gyerek Horvátországba utazhatott. A tanév eleje óta izgatottan készültünk a kirándulásra, tanáraink többször is ismertették az útvonalat, projekteket készítettünk a Zrínyi család életéről, a pályázat helyszíneiről, kiselőadásokon is részt vettünk, sőt a Móricz Pál Városi Könyvtár és Helytörténeti Gyűjtemény kiállítását is megtekintettük, és értékes előadást hallgattunk meg az intézmény igazgatójától. Így a helyszíneket már jól ismertük, amikor az országba utaztunk.
Az első nap keresztülszeltük az országot, Szigetváron álltunk meg, ahol megnéztük a Zrínyiék által védett várat. Ezek után ellátogattunk a Magyar-Török Barátság Parkba, ahol a szobornál koszorút helyeztünk el. Ezen a napon Eszéken szálltunk meg, megnéztük a Szent Péter és Pál templomot és a várost, majd magyarokkal is találkoztunk.
A második napon Eszéken kaptunk svédasztalos reggelit, megnéztük a Dráva folyón emelt híd helyét, majd a Dinári-hegységen keresztül jutottunk el Fiume városába. Itt láthattuk elsőként a horvát tengerpartot és a kikötőt. A vacsorát egy étteremben kaptuk, majd sétáltunk a parton.
A harmadik napon is svédasztalos reggelit biztosítottak nekünk a tanáraink. Ezen a napon a tengerparté volt a főszerep. Ellátogattunk a gyönyörű Krk szigetre, ahol csodás idő és táj fogadott. Strandoltunk, kőzeteket gyűjtöttünk, és megcsodálhattuk a süllyedő tengerpartot. Az ebéd után Fiumébe tértünk vissza, ahol Trsat várát, a ferences kolostort, a templomot, valamint a híres fogadalmi kápolnát tekintettük meg. Vacsorára pizzát kaptunk.
Az ezt követő napon a meseszép Plitvicei-tavak Nemzeti Parkját látogattuk meg. Lélegzetelállító látvány mellett, a legnagyobb tavon hajókáztunk, és felfedeztük a park élővilágát. Itt ebédeltünk, majd Zrínyifalvára látogattunk, megtekintettük a Zrínyi-emlékoszlopot, amely Zrínyi Miklós várkapitány hősi halálának emlékére emelt a hálás utókor. A szállásunk Csáktornyán volt. Ebben a városban nyugszik mindkét Zrínyi Miklós.
Az utolsó napon Csáktornya belvárosában töltöttük a délelőttöt, megnéztük a várat, és Zrínyi Miklós, a költő és hadvezér tiszteletére emelt emlékoszlopot. A főtéren egy sportrendezvény közepébe csöppentünk, ahol újra találkozhattunk magyar gyerekekkel. Ezek után vásároltunk, fagyiztunk, majd ebéd után hazaindultunk. Este fél 10 körül érkeztünk Hajdúnánásra. Csodálatosan telt ez az 5 nap, nagyon jó volt a társaság és a szervezés, mindenki nevében köszönjük tanárainknak (Józsi-Tóth Sándorné, Józsi-Tóth Magdolna, Urbánné Dobos Erzsébet, Veressné Fehér Erzsébet, Petrus Tamás) ezeket a felejthetetlen élményeket.

Horváth Hanna, Tóth Hanna, Tóth Panna 7.a osztályos tanulók

NTP-KNI-18-0127 - Van valami a levegővel

A múlt tanévben ismét lehetőségünk nyílt pályázatot beadni az évekkel korábban megkezdett természettudományos témájú foglalkozások folytatására. Jelen pályázatunk központi témája a levegő, címe Van valami a levegővel. A pályázat a Nemzeti Tehetségpont támogatásával valósulhatott meg.

A programban természettudományos érdeklődésű, hatodik évfolyamos tanulók vettek részt, fiúk-lányok vegyesen. A foglalkozásokat 2019 januárjában kezdtük el, tanítási órák után, a délutáni idősávban.

Bővebben: NTP-KNI-18-0127 - Van valami a levegővel

Kirándulás - Van valami a levegővel

05.08-án (szerda) reggel fél 7-kor indultunk a „Van valami a levegővel” nevű pályázat kirándulására. Az úticél Budapest volt, azon belül is legelőször a repteret látogattuk meg. Szerintem nagyon érdekes volt, nagyon sok új információt tudhattunk meg.

Egy gyors ebéd után az ELTE Meteorológiai tanszékéhez mentünk. Ott nem csak érdekes műszereket figyelhettünk meg, hanem még a tetőre is kimehettünk, hogy megnézhessük a gyönyörű kilátást.

Bővebben: Kirándulás - Van valami a levegővel

Pályázat anyáknapi fotózásra - 2019.

A Bocskai István Általános Iskola, Alapfokú Művészeti Iskola és Kollégium pályázatot ír ki osztályok és tanulók iskolai fényképezésének lebonyolítására.

Pályázati kategóriák:

• anyáknapi fényképek és képcsomagok

Az anyáknapi ajánlatról az iskola igazgatója dönt.

Fényképezés Anyák napja alkalmából

A pályázat tartalmazza a következőket:
Egyéni felvételek ára egységcsomagban, mely tartalmaz:

• 2 db 15*23 cm-es kép,
  • 2 db 10*15 cm-es kép,
  • 4 db 7*10 cm-es kép
  • 1 db 4,5*7 cm-es kép.

Egységcsomag (10 db fotó).

Az elbírálásnál előnyt jelent:

• A csomagok ára.
  • A több képbeállítás közötti választási lehetőség.
  • Több képváltozat közötti választási lehetőség.
  • Az iskolai alapítványnak felajánlott jutalék mértéke.

A pályázatokat postai úton az iskola címére (4080 Hajdúnánás, Óvoda u. 2-10.) vagy az email címre (Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) kérjük küldeni.

Pályázati határidő: 2019. április 3. (A postai küldeménynek ezen a napon meg kell érkezni iskolánkba).

A pályázatok értékelése és iskolai döntés: 2019. április 5. 15.30
A nyertes pályázót 2019. április 5-én értesítjük.

****************************************************************************************-

Pályázati kiírás karácsonyi támájú fotózásra

A Bocskai István Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
pályázatot ír ki a 2018/2019. tanévben az iskolai tanulónak karácsonyi témájú fotózására

A pályázat célja: tanulók karácsonyi témájú fotózása, illetve fényképek elkészítése 1-8. évfolyam osztályairól.
A pályázat tárgya:
A nyertes pályázó kaácsonyi témájú fényképeket készít az iskola tanulóiról az alábbi feltételeknek megfelelően:

• egységcsomagot állít össze elsős tanulók részére, melynek tartalma:
    • 1 db naptár A/4-es méretben (1 lapos, a tanuló képével + egy téli tájképpel),
    • 10 db kb. 10x13-as méretű kép, valamint
    • 1 db kulcstartó.
    • A csomag maximális ára 2.500,- Ft.
    • a fényképezés során minden tanulóról elkészíti a képeket megrendelési kötelezettség nélkül;
    • minden tanuló számára átadják a fényképcsomagot, azzal a feltétellel, hogy aki nem kér képet, visszaadja a csomag tartalmát maradék nélkül.

A pályázatnak tartalmaznia kell a csomag árát.

Kik nyújthatnak be pályázatot?

Pályázatot nyújthatnak be azok a cégek, vállalkozások, akik rendelkeznek engedéllyel fényképek készítésére, forgalmazására.

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. november 5. (hétfő), 16.00.
A pályázat benyújtásának módja:

• postai úton vagy személyesen az Óvoda u. 2-10. sz. alatti igazgatói irodában, vagy
  • aláírt lepecsételt szkennelt formában emailben a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre elküldve.

A benyújtott pályázatok értékelése:
A benyújtott pályázatokat a beadási határidőt követő napon az intézmény vezetése bírálja el, ugyanezen a napon értesíti a nyertes pályázót.
A pályázatok elbírálásának általános szempontjai:

• A fényképcsomag ára,
  • Az iskolai alapítvány részére felajánlott támogatás mértéke.