Az első vízitúrám

1. nap: Tizenkét óra körül érkeztünk meg a tiszabecsi Vidám Delfin kempingbe. Aztán egy gyors ebéd következett, majd a szobák kiosztására került a sor. Közölték velünk, hogy lesz tisztasági verseny melynek a fődíja a Wi-Fi jelszó.

2. nap: A második nap reggelét ismerkedéssel kezdtük és elkészítettük a házirendet. Később Sanyi bácsi a túravezető tájékoztatót tartott az aznapi túráról. Lapátot és mentőmellényt választottunk, amit egész héten mi használtunk. 14 km-t eveztünk a vadregényes, bedőlt fákkal díszített Öreg Túron, és közben gyönyörködtünk a természetben, ahol a jégmadarak és a vadkacsák cikáztak előttünk.

3. nap: Ezen a napon, a szabályozott Túron eveztünk. Ezen a napon a cél a Kisbukó volt, 17 km után majd leszakadt a kezünk. Ám vidámságra mindig volt erőnk. Vacsora után szívesen vettünk részt a karaoke-partin tanáraink és Sanyi bácsi társaságában.

4. nap: Ma kivételesen nem vízen eveztünk, hanem szárazföldön bicikliztük le a maratont! Első megállónk Milotán volt, ahol a híres vékonyhéjú diónak állítottak emléket. Megálltunk Móricz Zsigmond házánál, Tiszacsécsén ahol megnéztük a faharanglábat is. Szatmárcsekén a kopjafás temetőben Kölcsey Ferenc síremlékénél is elidőztünk egy kicsit. Közel 40 km-t tekertünk, de nagyon jó volt, hogy most nem csak a kezünket használtuk, hanem a lábunkat is!

5. nap: A reggel kicsit másképp zajlott, mint ezelőtt. Izgatottak voltunk, mert ezen a napon már a nyílt Tiszán eveztünk. Az egyik megállóban húsvéti hangulatunk volt, bepótoltuk a locsolkodást egy kicsit több vízzel :-)

6. nap: Megünnepeltük Dóri születésnapját. Később folytattuk a második napon megkezdett Túr túrát egészen Túristvándiig. Itt megnéztük a vízimalmot. Ezt is nagyon élveztem, bár kicsit elfáradtam. A túra végén, természetesen megálltunk a faluszéli boltban.

7. nap: Elérkezett az utolsó nap. Már mindenki összepakolt, és megkaptuk a szobaszemle eredményeit is. Sajnos nem értünk el helyezést. De nem számít, akkor is nagyon élveztük az egész tábort és az utazást is.